Klantenservice
Bij Xenos doen we er alles aan om een perfect product te leveren. Natuurlijk kan het voorkomen dat je een vraag hebt over het artikel of dat deze niet helemaal aan je verwachting voldoet. Hieronder vind je alle informatie over hoe wij voor je klaarstaan, of chat direct met ons:
Meest gestelde vragen
- Kan ik mijn online bestelling afhalen in een winkel?
-
Ja, je kunt een bestelling gratis afhalen in een van onze Xenos winkels. Kies tijdens het bestelproces voor deze optie en selecteer je favoriete Xenos winkel. Wij verzenden je bestelling dan naar deze winkel. Je ontvangt een Track & Trace code, zodat je weet wanneer je bestelling klaarligt om opgehaald te worden. Bij het ophalen in de winkel dien je een factuur (de bijlage van de opdrachtbevestiging e-mail die je hebt gekregen) te laten zien. Je kunt deze uitprinten of via een smartphone laten zien aan onze medewerkers.
Het is niet mogelijk om producten met Extra@Home bezorging af te halen in een winkel. Deze grote en/of zware producten kun je alleen thuis laten bezorgen.
Let op! Wanneer een winkel wordt verbouwd, is het niet mogelijk om een bestelling in die winkel te laten bezorgen. Dit gaat in vanaf 3 weken voor de laatste verkoopdag en duurt t/m de heropening.
- Waar is mijn pakket?
-
Je kunt je online bestelling volgen met de Track & Trace code die je in de bevestigingsmail hebt ontvangen. We streven er naar om je bestelling de volgende dag te bezorgen, als je voor 20:00 uur op een werkdag hebt besteld. In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent. Mocht je 5 werkdagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Let op! Het is momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor kan het zijn dat je pakket later wordt bezorgd dan je van ons gewend bent. Bekijk voor meer informatie de Track & Trace code die je via de mail hebt ontvangen. Sorry voor het ongemak!
Naar welke informatie ben je op zoek?
Neem contact met ons op
Chat met ons |
Direct contact |
Bel ons op 088-0274300 (lokaal tarief) |
Direct contact van 09:00 tot 18:00 uur* |
Persoonlijk bericht via Instagram @xenos_nl |
Antwoord binnen 1 werkdag |
Persoonlijk bericht via Facebook @XenosNL |
Antwoord binnen 1 werkdag |
* we zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.