Menu
  • Gratis afhalen en retourneren in 160 winkels
  • Gratis bezorging vanaf €35,-
  • Levertijd 1-2 werkdagen
  • Klantenbeoordeling van 9

Xtra Xenos

Ontdenk alle voordelen

Hoe het werkt

 

FAQ

  • Wat houdt het Xtra Xenos Membership in?
  • Als Xtra Xenos Member geniet je van heel veel extra’s! Denk aan 10% welkomstkorting, exclusieve memberdeals en als eerste toegang tot nieuwe collecties.

  • Wat gebeurt er met mijn gegevens?
  • We gaan zorgvuldig met je gegevens om. Alles wordt verwerkt volgens de AVG en we gebruiken je gegevens om jou gepersonaliseerde aanbiedingen en inspiratie te sturen. Afmelden kan altijd. Meer weten? Bekijk ons privacy statement.

  • Waar vind ik mijn memberpas?
  • Je memberpas vind je in je account op xenos.nl én onderaan elke e-mail die je van ons ontvangt.

  • Hoe log ik in op mijn account?
  • Ga naar xenos.nl en klik rechtsboven op het poppetje om in te loggen.

  • Waar meld ik me aan als member en hoe werkt dat?
  • Scan de QR-code in de winkel of ga naar onze website. Vul je gegevens in en je ontvangt direct een bevestigingsmail met je persoonlijke memberpas of korting.

  • Ik heb geen e-mail ontvangen met de korting. Wat nu?
  • Check eerst even je spamfolder. Staat ’ie daar ook niet tussen? In de winkel kan een medewerker je korting alsnog toepassen op basis van je gegevens. Voor online bestellingen kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

  • Welke voorwaarden gelden voor de 10% korting?
  • De 10% welkomstkorting geldt niet in combinatie met andere acties en is niet geldig op cadeaukaarten. Je kunt ’m gebruiken in de winkel of online – één van de twee.

  • Wanneer ontvang ik mijn kortingsvoucher?
  • Je ontvangt de kortingsvoucher direct na je aanmelding als Xtra Xenos Member. Heb je de voucher al eens gebruikt? Dan is de korting niet opnieuw geldig.

  • Hoe verwerk ik de korting aan de kassa of bij de zelfscan?
  • Gebruik je de zelfscan? Scan dan je memberpas en kies welke korting je wilt gebruiken. Aan de kassa helpt een medewerker je graag verder.

  • Ik ben wel member, maar ik heb mijn memberpas niet meer. Wat nu?
  • Geen zorgen! In je account en elke e-mail van ons staat jouw memberpas onderaan. En anders kan een medewerker in de winkel je gegevens erbij pakken.

  • Kan ik mijn memberpas toevoegen aan mijn digitale wallet?
  • Op dit moment is dit nog niet mogelijk.

  • De kassa verrekent de korting niet. Wat nu?
  • Geef de klant eerst handmatig korting. En neem daarna contact op met de klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Kan ik mijn korting ook online gebruiken?
  • Zeker! Maar let op: de korting is eenmalig te gebruiken – óf in de winkel, óf online.

  • Ik heb geen korting gekregen bij mijn online bestelling. Wat nu?
  • Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kijken het graag voor je na.